groda

Var nyss med amanda eller aa nästan nyss tog lite kort på henne osv.
Nu sitter jag och väntar på att carla ska käka klart sen ska vi diskutera lika viktiga saker som vanligt typ som jag vet inte ens vad vi snackar om :s.
Måste upp till maj pååny sen!.
Asså hästmänniskor är så dryga helt sjukt!
Inte alla men dom hära "häst töntarna" som typ börjar lippaaa om drass saker inte matchar....
Och som ska ha masso märken på allt och blabla ,din hästar går si och så.
Förfan ge er!
Jag rider i foppa och mjukis byxor osv jag har överlevt!
Hästen bryr sig fan inte om dina jävla saker matchar snälla ge upp!.
Så klagar dom så extremt på allt asså LETAR fel.
Men jaja nog pratat om det!
Nu ska jag ta och dra ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0