Detta jävla skitsnack som ALDRIG tar slut!

Ja jag är jävligt förbannad när det kommer fram att det går rykten om att jag gjort något som jag VERKLIGEN inte har gjort!
Är ni duma i huvudet på redigt eller?
Och sen något som inte har med mig att göra.
Rent allmänt så snackar (främst tjejer av någon anledning) så jävla mycket skit hoppar ur era munnar varje jävla dag!
Inte alla men många och nu ska jag vara ärlig jag har ALDRIG snackat skit om någon kompis eller någon annan jag har inget emot folk som utom dom som ogillar som inte ens känner mig ni sen kan man inte veta eller känna en person som man inte känner själv.
Jag har bara sagt vad jag tycker t.e.x "jag gillar det med henne men jag gillar inte att hon gör så och så ibland" men det hade jag kunnat säga till den personen utan problem för det är min åsikt om personen.
Jag har hört så jävla månag som typ "du vet du hon gjorde så och så och han sa det och det hon är helt cp" osvosv
HUr fan pallar ni?
Jag lovar att minst hälften av er har snackat skit om någon eller spridit ut ett rykte som inte ens är sant?
"Rykten skapas av avundsjuka, sprids av hatare, accepteras av idioter och handlar om oskyldiga"
och den texten är tyvärr väldigt san.
Jag känner 1 enda tjej som jag ALDRIG har hört snacka sit om någon tyvärr...
Och det är en väldigt väldigt bra kompis till mig.
Jag menar inte att mina kompisar är skit snackare för det är dom inte men jag har hört typ "åhh hon är en sån bitch" hon klär sig horigt" hon är så jobbig och trög" men vadfan umgås inte med personen då?!?!?!!
Folk jag på något sett inte riktigt gillar pratar jag bara med om jag måste eller om dom pratar med mig så är det klart man svarar men man är ju inte med personen då.
Men dom som jag behåller som vänner det är för att jag gillar dom och att det är helt enkelt sköna personer men humor och hjärtat på rätta stället som man säger ;).
Sen en annan ska som jag hatar att höra är "fan vad ful hon var" haha kolla hennes kläder"
Asså vadfan?
Du känner inte människan en oskyldig tjej går förbi på stan och man ska genast börja störa sig?
Och hon gillarv dom kläderna det är huvudsaken eller hur?
Hon vill kanske se ut så hon kanske är värdens snällaste människa?
sluta vara så dömande ingen vinner något på att vara elak så bara sluta med den tråkiga atityden och bli glada och öppna istället!
Ni lever bara ett liv så gör något bra av det?
snälla slösa inte ut energi på att snacka skit och börja bete er istället!
Måste folk springa runt som omogna idioter och snacka massa skit stället för att ta tag i sitt liv och bete sig som en normal människa?
Det är inte okej att hålla på som ungdomar gör idag.
Det finns väldigt många genom snälla människor men ändå för många som är riktigt elaka och snackar sit rakt igenom.
Det räcker fan nu alla ni som läser detta just nu tänk efter vad ni säger och gör!
Det är ju något som måste förendras med tanke på hur mycket skit det finns idag.
Så nu har jag fått skriva av mig förlåt för stav felen jag tänkte inte så mycket på det nu ville bara få ur mig allt!
-Respektera folk så kommer dom respektera dig-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0