Detta härliga Internet.

Ja jag tänkte dra ett snack om vårat kära Internet.
Folk är så SJUKT kaxiga,spydiga,elaka osvosv över Internet varför? jo dom sitter bakom en skärm och är anonyma då är det ju inget farligt med att säga att folk är tröga,dumaihuvudet,blåsta osvosv.
Jag skrev en liten kommentar på att en grej såg ut att vara redigerad men att jag inte visste.
Och jo då kommer det en flok med ffses och tycker jag är blåst som säger att den är redigerad osvosv (vilket den faktiskt var)
Och man bara .... heregud vad har folk innan för pannbenet?
Sen är det för starka åsikter typ som "min åsikt är den ändå som stämmer"
Snälla lägg ner förihelvete!
En del behöver nog käka några tabletter...
Men jaja nog om det.
Nu ska jag snart kolla på bigbrother!
Asså vad vill man se i en blogg?
Vet i fan vad jag ska skriva....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0