ålalala har ska det vara rubrik

Nu kom jag nyss hem efter massa tråkigt matte osv.
resten av dagen ska jag ta det lungt vill sova!
upp till tussi osv.
imon blir det awsome men tänker ikke säga varför säger bara att jag ska iväg.
Sen funderar jag över i sommar vi ska kanske till grekland paris och kanske tyskland igen noooo!
Asså jag gillar att vara utomlands fast det är sjukt läskigt!
Som när vi var i afrika asså folket där!
Killarna "flötar" som fan och är riktigt jobbiga och läskiga dom verkligen går efter en och håller på.
Sen när pappa och mamma skulle köpa dricka så blev alla afrikaner helt wtf bara för att mamma var med och kollade på alkohol för där är ju "kvinnor" typ helt diskriminerade eller vad det heter.
Och tyskar är allmänt dryga och otrevliga!
Paris är dom ju snälla i nej jag pallar inte sitta och skriva om hur folk är i alla länder jag varit i.
Så blablablablablablabla osvosv.

Jätte fin bild dom är typ 3242 år gammaaal! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0